חשבת לפרסם ממומן בפייסבוק ולא ברור לך לאיזה קהל?
פרסמת בפייסבוק וקיבלת הרבה פידבקים מאנשים לא רלוונטיים ובסוף הרגשת שהכסף הושקע לחינם?
אני כאן לעשות לך סדר עם מדריך קצר וממוקד שיבהיר לך:
- מהו הכלל החשוב ביותר לפני שכותבים מילה אחת בפייסבוק
- כיצד להגדיר את הלקוח שלך בפייסבוק
- האסטרטגיה הנכונה לעבודה עם קהל יעד
- איך לבנות קהלים שבאמת רוכשים
- רשימת הקהלים שמומלץ להגדיר במנהל המודעות
אם כבר עושים סדר בפרסום ממומן כדאי לדעת מה עובד היום בפרסום ממומן,איזה אסטרטגיות ואיזה מסלול להעביר את הלקוח.
וגם מה זה הפיקסל הזה שכולם מדברים עליו, מאיפה מביאים אותו ואיך להשתמש בו.
לכן אני מצרפת לכם בנוסף לקובץ ה PDF עוד 2 הפתעות
🎯 הדרכה מצולמת עם אסטרטגיה לפרסום ממומן שמביא תוצאות, גם בתקציבים קטנים {תגיע מחר בבוקר}
🎯 הדרכה על הפיקסל של פייסבוק וקמפיין רימרקטינג {תגיע עוד יומיים}
🔽 לאן לשלוח לך את הקובץ וההדרכות? 🔽